5 | 03 | 10 | 25 | 41 | 55 | |
6 | 10 | 18 | 25 | 40 | 52 | |
7 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
8 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
9 | 02S | 12 | 22 | 31S | 40 | 55 |
10 | 10 | 25 | 40 | 55 | ||
11 | 10 | 25 | 40 | 55 | ||
12 | 10 | 25 | 40 | 55 | ||
13 | 10 | 25 | 40 | 52 | ||
14 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
15 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
16 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
17 | 02 | 12 | 22 | 32 | 42 | 52 |
18 | 02 | 12 | 22 | 32S | 42 | 52S |
19 | 03 | 22 | 42 | |||
20 | 02 | 22 | 42 | |||
21 | 02 | 22 | 42 | |||
22 | 02 | 22 | 42S | |||
23 | 01S |
_ - kurs obsługiwany taborem niskopodłogowym - z wyjątkiem sytuacji awaryjnych
S - kurs wydłużony do pętli Starołęka PKM
S - kurs wydłużony do pętli Starołęka PKM