0 | 01w | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | 00 | 20 | 40 | ||
6 | 00 | 20 | 40 | ||
7 | 00 | 21 | 41 | ||
8 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
9 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
10 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
11 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
12 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
13 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
14 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
15 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
16 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
17 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
18 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
19 | 01 | 09m | 20 | 40 | 50w |
20 | 00 | 20 | 40 | ||
21 | 00 | 20 | 40 | ||
22 | 00 | 20 | 41 | ||
23 | 01 | 21m | 41m |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do przystanku KRÓLIKARNIA i dalej do zajezdni "MOKOTÓW"
w - kurs do przystanku SZPITAL WOLSKI i dalej do zajezdni "WOLA"
m - kurs do przystanku KRÓLIKARNIA i dalej do zajezdni "MOKOTÓW"
w - kurs do przystanku SZPITAL WOLSKI i dalej do zajezdni "WOLA"