4 | 54n | |||
5 | 34n | 59n | ||
6 | 14n | 29n | 44n | 59n |
7 | 11m | 26m | 41m | 56m |
8 | 11m | 28m | 48m | |
9 | 09m | 29m | 49m | |
10 | 09m | 29m | 49m | |
11 | 09m | 29m | 49m | |
12 | 09m | 29m | 49m | |
13 | 09m | 29m | 49m | |
14 | 09m | 29m | 46m | |
15 | 01m | 16m | 31m | 46m |
16 | 01m | 16m | 31m | 46m |
17 | 01m | 16m | 31m | 49m |
18 | 09m | 29m | 49m | |
19 | 09m | 29m | 49m | |
20 | 12n | 32n | 52n | |
21 | 12n | 34n | ||
22 | 04n | 34n | ||
23 | 04n |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
n - kurs do krańca METRO MARYMONT bez podjazdu do przystanku CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACH.
m - kurs do krańca METRO MARYMONT z podjazdem do przystanku CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACH.
n - kurs do krańca METRO MARYMONT bez podjazdu do przystanku CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACH.
m - kurs do krańca METRO MARYMONT z podjazdem do przystanku CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACH.