0 | 00p | |||
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | 40 | |||
5 | 00 | 20 | 40 | |
6 | 00 | 20 | 40 | |
7 | 00 | 20 | 40 | |
8 | 00 | 20 | 40 | |
9 | 00 | 20 | 40 | |
10 | 00 | 20 | 40 | |
11 | 00 | 15 | 30 | 45 |
12 | 00 | 15 | 30 | 45 |
13 | 00 | 15 | 30 | 45 |
14 | 00 | 15 | 30 | 45 |
15 | 00 | 15 | 30 | 45 |
16 | 00 | 15 | 30 | 45 |
17 | 00 | 15 | 30 | 45 |
18 | 00 | 15 | 30s | 45s |
19 | 00s | 20s | 27p | 40s |
20 | 00s | 07w | 20s | 40s |
21 | 00s | 20s | 40z | |
22 | 00z | 20s | 40z | |
23 | 00z | 20w | 30w | 40z |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
w - kurs do ZAJEZDNIA WOLA
z - od METRO MŁOCINY dalej kurs do zajezdni "ŻOLIBORZ"
p - kurs do KIJOWSKA i dalej do zajezdni "PRAGA"
s - kurs do krańca PIASKI, ostatni przystanek na trasie AL.REYMONTA
w - kurs do ZAJEZDNIA WOLA
z - od METRO MŁOCINY dalej kurs do zajezdni "ŻOLIBORZ"
p - kurs do KIJOWSKA i dalej do zajezdni "PRAGA"
s - kurs do krańca PIASKI, ostatni przystanek na trasie AL.REYMONTA