0 | 05z | 24b | ||
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | 10m | 23o | 45m | 53r |
5 | 23o | 53r | ||
6 | 24o | 54r | ||
7 | 35o | |||
8 | 25r | |||
9 | 25o | |||
10 | 25r | |||
11 | 25o | |||
12 | 25r | |||
13 | 25o | |||
14 | 25r | |||
15 | 17o | 37r | ||
16 | 19o | 39r | ||
17 | 19o | 39r | ||
18 | 19o | 39r | ||
19 | 28o | |||
20 | 26r | |||
21 | 23o | |||
22 | 23r | |||
23 | 23o | 54b |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT
o - kurs do krańca OPOLSKA
r - kurs do krańca RYNIA
z - kurs w kierunku METRO MARYMONT, skrócony do przystanku: ŻERAŃ FSO, ostatni przystanek na trasie linii EC ŻERAŃ.
b - kurs skrócony do krańca BIAŁOBRZEGI
m - kurs do krańca METRO MARYMONT
o - kurs do krańca OPOLSKA
r - kurs do krańca RYNIA
z - kurs w kierunku METRO MARYMONT, skrócony do przystanku: ŻERAŃ FSO, ostatni przystanek na trasie linii EC ŻERAŃ.
b - kurs skrócony do krańca BIAŁOBRZEGI