4 | 26 | 45q | |||
5 | 00 | 15q | 30 | 45q | |
6 | 00 | 15q | 30 | 40 | 50 |
7 | 00 | 10m | 23 | 38 | 53q |
8 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
9 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
10 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
11 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
12 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
13 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
14 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
15 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
16 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
17 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
18 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
19 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
20 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
21 | 08 | 23 | 38 | 57 | |
22 | 12 | 27 | 57 | ||
23 | 27 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK