4 | 27 | 46q | |||
5 | 01 | 16q | 31 | 46q | |
6 | 01 | 16q | 31 | 41 | 51 |
7 | 01 | 11m | 24 | 39 | 54q |
8 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
9 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
10 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
11 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
12 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
13 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
14 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
15 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
16 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
17 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
18 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
19 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
20 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
21 | 09 | 24 | 39 | 58 | |
22 | 13 | 28 | 58 | ||
23 | 28 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK