4 | 28 | 47q | |||
5 | 02 | 17q | 32 | 47q | |
6 | 02 | 17q | 32 | 42 | 52 |
7 | 02 | 12m | 25 | 40 | 55q |
8 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
9 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
10 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
11 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
12 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
13 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
14 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
15 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
16 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
17 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
18 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
19 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
20 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
21 | 10 | 25 | 40 | 59 | |
22 | 14 | 29 | 59 | ||
23 | 29 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK