4 | 29 | 48q | |||
5 | 03 | 18q | 33 | 48q | |
6 | 03 | 18q | 33 | 43 | 53 |
7 | 03 | 13m | 26 | 41 | 56q |
8 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
9 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
10 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
11 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
12 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
13 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
14 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
15 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
16 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
17 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
18 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
19 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
20 | 11 | 26 | 41 | 56 | |
21 | 11 | 26 | 41 | ||
22 | 00 | 15 | 30 | ||
23 | 00 | 30 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK