0 | 02 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 33 | 52q | |||
5 | 07 | 22q | 37 | 52q | |
6 | 07 | 22q | 37 | 47 | 57 |
7 | 07 | 17m | 30 | 45 | |
8 | 00q | 15 | 30 | 45 | |
9 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
10 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
11 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
12 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
13 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
14 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
15 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
16 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
17 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
18 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
19 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
20 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
21 | 00 | 15 | 30 | 45 | |
22 | 04 | 19 | 34 | ||
23 | 03 | 33 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK