0 | 07 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 34 | 53q | |||
5 | 08 | 23q | 38 | 53q | |
6 | 08 | 23q | 38 | 48 | 58 |
7 | 08 | 18m | 31 | 46 | |
8 | 01q | 16 | 31 | 46 | |
9 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
10 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
11 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
12 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
13 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
14 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
15 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
16 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
17 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
18 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
19 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
20 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
21 | 01 | 16 | 31 | 46 | |
22 | 05 | 20 | 35 | ||
23 | 04 | 34 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK