0 | 05 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 36 | 55q | |||
5 | 10 | 25q | 40 | 55q | |
6 | 10 | 25q | 40 | 50 | |
7 | 00 | 10 | 20m | 33 | 48 |
8 | 03q | 18 | 33 | 48 | |
9 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
10 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
11 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
12 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
13 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
14 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
15 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
16 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
17 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
18 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
19 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
20 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
21 | 03 | 18 | 33 | 48 | |
22 | 07 | 22 | 37 | ||
23 | 06 | 36 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK