0 | 07 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 38 | 57q | |||
5 | 12 | 27q | 42 | 57q | |
6 | 12 | 27q | 42 | 52 | |
7 | 02 | 12 | 22m | 35 | 50 |
8 | 05q | 20 | 35 | 50 | |
9 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
10 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
11 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
12 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
13 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
14 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
15 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
16 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
17 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
18 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
19 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
20 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
21 | 05 | 20 | 35 | 50 | |
22 | 09 | 24 | 39 | ||
23 | 08 | 38 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK