0 | 09 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 40 | 59q | |||
5 | 14 | 29q | 44 | 59q | |
6 | 14 | 29q | 44 | 54 | |
7 | 04 | 14 | 24m | 37 | 52 |
8 | 07q | 22 | 37 | 52 | |
9 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
10 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
11 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
12 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
13 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
14 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
15 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
16 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
17 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
18 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
19 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
20 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
21 | 07 | 22 | 37 | 52 | |
22 | 11 | 26 | 41 | ||
23 | 10 | 40 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK