0 | 10 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 41 | ||||
5 | 00q | 15 | 30q | 45 | |
6 | 00q | 15 | 30q | 45 | 55 |
7 | 06 | 16 | 26m | 39 | 54 |
8 | 09q | 24 | 39 | 54 | |
9 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
10 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
11 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
12 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
13 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
14 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
15 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
16 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
17 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
18 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
19 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
20 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
21 | 08 | 23 | 38 | 53 | |
22 | 12 | 27 | 42 | ||
23 | 11 | 41 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK