0 | 11 | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | 42 | ||||
5 | 01q | 16 | 31q | 46 | |
6 | 01q | 16 | 31q | 46 | 56 |
7 | 07 | 17 | 27m | 40 | 55 |
8 | 10q | 25 | 40 | 55 | |
9 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
10 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
11 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
12 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
13 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
14 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
15 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
16 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
17 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
18 | 10 | 25 | 40 | 55 | |
19 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
20 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
21 | 09 | 24 | 39 | 54 | |
22 | 13 | 28 | 43 | ||
23 | 12 | 42 |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK
m - kurs do krańca METRO MARYMONT (ostatni przystanek na trasie linii 210: POPIELA)
q - kurs do krańca METRO MŁOCINY po uprzednim podjeździe do przystanku HORNÓWEK