0 | 02p | |||
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 | 42 | |||
5 | 02 | 22 | 42 | |
6 | 02 | 22 | 42 | |
7 | 02 | 17 | 32 | 47 |
8 | 02 | 17 | 32 | 47 |
9 | 02 | 17 | 32 | 47 |
10 | 02 | 17 | 32 | 47 |
11 | 02 | 17 | 32 | 47 |
12 | 02 | 17 | 32 | 47 |
13 | 02 | 17 | 32 | 47 |
14 | 02 | 17 | 32 | 47 |
15 | 02 | 17 | 32 | 47 |
16 | 02 | 17 | 32 | 47 |
17 | 02 | 17 | 32 | 47 |
18 | 02 | 17 | 32s | 47s |
19 | 02s | 22s | 29p | 42s |
20 | 02s | 09w | 22s | 42s |
21 | 02s | 22s | 42z | |
22 | 02z | 22s | 42z | |
23 | 02z | 22w | 32w | 42z |
_ - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
w - kurs do ZAJEZDNIA WOLA
z - od METRO MŁOCINY dalej kurs do zajezdni "ŻOLIBORZ"
p - kurs do KIJOWSKA i dalej do zajezdni "PRAGA"
s - kurs do krańca PIASKI, ostatni przystanek na trasie AL.REYMONTA
w - kurs do ZAJEZDNIA WOLA
z - od METRO MŁOCINY dalej kurs do zajezdni "ŻOLIBORZ"
p - kurs do KIJOWSKA i dalej do zajezdni "PRAGA"
s - kurs do krańca PIASKI, ostatni przystanek na trasie AL.REYMONTA